piiinsamt!!
DATUM: 2014-01-10 | TID: 17:11:29 | KATEGORI: Alva

Halloj!
Jag måste berätta något sjut pinsamt som hände idag!
När vi skulle åka hem var bussen full så jag, Emelie och våran kompis var tvugna att stå upp, och innan jag hunnit ta tag i något att hålla i mig i, åker busen i väg typ skit snabbt kändes det som, för jag flög, och inte bara det utan jag landade i en killes knä.. Och jag vet vem killen är men jag känner honom inte.. hahaha asså ååå så pinsamt! Jag och mina kompisar skrattade jätte mycket vilket också var pinsamt.. hahah, och det värsta är att han brukar gå av vid samma busshållsplats som mig men idag hoppade han av en hållplast innan mig.. Aja jag nångång får man väll bjuda på sig själv.. haha.
Ha en fortsatt bra fredag!
 
bjuder på en på mig utan smink
-Alva
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?