i morgon börjar skolan..
DATUM: 2014-01-07 | TID: 17:23:04 | KATEGORI: Allmänt

Halloj!
Imorgon börjar skolan, vilket jag inte har så stora problem med. Dock har jag lite problem med att vända tillbaka på dygnet. tänkte att jag skulle gå och lägga mig hyfsat tidigt i går kväll vilket fick bli halv tolv, men så klart var jag för pigg så jag somnade efter halv ett nån gång. Däremot gick det bättre att gå upp då jag ställt klockan på nio och var pigg då. och nu när jag gick upp i tid har jag haft mycket tid till att städa, packa upp osv, men tror ni jag orkade det? haha nej, har bara legat framför tv:n och datorn hela dagen, nej jag bäddade faktiskt rent i min säng oxå, och brände 38 kalorier när jag dansad just dance fattar ni 38!? hahaha. Nej nu ska jag fortsätta att slappa, så hörs vi!


-Alva




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?