Varit med Alva
DATUM: 2013-09-23 | TID: 22:51:00 | KATEGORI: Emelie

Halloj! Alva orkade inte Blogga idag så jag gör det ist ;) 
 
jag hade en kort dag i skolan idag, började 9:00 och klockan 12:30 gick jag för att jag skulle till tandläkaren klockan 13:00, Tandläkaren va lite sen och sen när vi väl va klara så orkade jag inte åka tillbaka för den sista lektionen så jag och mamma åkte till Torsångs cafe och köpte en varsin macka sen åkte vi till hästarna och stannade där ett tag, sen när Alva slutat åkte vi hem och så va vi med varandra. Vi tog lite kort, höll på med djuren och filmade lite ;) Kanske lägger upp videosarna sen, eller ja de är Alva som har dom så ni får tjata på henne om ni vill se. Sen åkte hon hem och enda sen dess så har jag pluggat dumma So för  jag ska göra islam provet imorgon... suck. Sen ikväll så åkte min katt Simba :( det fungerade inte med våran honkatt, hon letade efter honom hela tiden och när hon hittade honom flög hon på honom. Kommer sakna Simba♥
 
Här kommer bilder från idag ;)
 
-Emelie
 
 
 
 
 
 
Ful å fet, Jo tack jag vet!   (Inte Alva)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?