Turkiet 2013
DATUM: 2013-09-15 | TID: 20:33:00 | KATEGORI: Emelie

Här kommer massor med bilder från Turkiet, jag har inte tagit alla för jag hade tydligen tagit 303 kort... hehehe
Dom första korten som är på stranden är tagna av en fotograf i Turkiet men resten av bilderna är tagna av mig :) Hoppas ni gillar bilderna!
 
-Emelie♥
 
 
De va fotografens bilder Nu kommer mina!
 
Dante försöker hjula
Vi åt på restaurang när Rasmus fyllde 19
Snyggingen Jim som jobbade där hehe, Kolla magen! rawrr :3
 
De är en ödla till vänster! syns dåligt
Jim igen hehe föresten så är han hip hop dansare :)
Stellas nya kompisar från Malmö
 
 
Så de va alla bilder jag orkade lägga upp, förlåt för jätte långt inlägg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?