Torsdag igen då
DATUM: 2013-09-26 | TID: 20:46:00 | KATEGORI: Emelie

Halloj,
 
idag va de väll typ som vanligt i skolan, vi kollade igenom en orienterningskarta på idrotten för på onsdag ska vi till bergebo och orientera.... SJÄLVA! jag kommer få astma anfall och dö mitt i skogen har jag redan förutsett.... 
eller rammla ner för ett stup och bryta benen så jag inte kommer där ifrån så kommer de väll en älg och äter upp mig... jag vet älgar äter inte kött men just den älgen som kommer komma då är lite muterad så den gör det ;) 
 
efter det hade vi vanliga lektioner och sen på so:n hade vi tjejgrupp, vi pratade om att ha dåligt självförtroende/självkännsla. Jag tyckte hon tittade välldigt mycket på mig... hon kanske kännde på sig att jag hade det hehe... :P 
 
sen hade vi OBL och jag tog systemkameran och gick ut och fotade lite, efter en stund kom även Alva och Sofie ut. Efter ett tag höll vi på att frysa ihjäl för ingen hade jacka på sig så vi gick ner till dansstudion och kollade när våra kompisar dansade. Dom är värkligen grymma!
 
sen slutade vi och då hämtade mamma mig och Alva och vi åkte förbi burgerking och köpte en glass sen åkte vi till Djurmagazinet för jag och Alva skulle lämna in en lapp för vi ska praoa där sen åkte vi förbi subway och köpte en varsin halv macka som mellis ;) (vet vi är lite onyttiga haha) 
 
sen när vi kom hem skulle vi prova en overall som vi köpt till våran hund, vi höll på att dö av skratt! först och främst för att hon inte såg klok ut och för det andra att hon inte kunde gå!! xD hon lixom lyffte på benen jätte högt typ som om man satt på en hund skor. såg så jäkla kul ut! haha
 
Nu på kvällen har jag kollat på två avsnitt av PLL och nu ska jag plugga inför det dumma fysikprovet imorgon... :(
 
-Emelie
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?