Kattungar!
DATUM: 2013-09-03 | TID: 20:50:59 | KATEGORI: Emelie

Hej! 
 
idag i skolan va de väll som vanligt, på Svenskan skrev vi dikter som kallades Femradingar. Här är mina As dåliga dikter ifall nån skulle bry sig om dom haha :
 
Skogen                                            Himlen
Stort och Mörkt                                Oendligt och Blått
Träden Susar Tyst                            Molnen Blåser Förbi
Lugnet Gör Mig Glad                         Fåglarna Kvittrar i Skyn
Träden                                             Himlen
 
 

Wow va vackert va!? nästan så man får tårar i ögonen alltså! hahahaha nej men seriöst dom sög.
 
Aja, Under lunchen fick jag sms av mamma att våran katt Mimmi höll på att bli mamma, då hade hon fött två ungar och var påväg att få fler men sen skulle  mamma åka och opereras. Efter lunchen slutade vi och jag åkte buss hem och Alva väntade på mig vid busshållsplatsen för vi skulle va med varann, så gick vi in och då va det tre kattungar, sen lite senare kom den sista :) Dock är en unge lite missbildad :( Hen´s bakfötter är lixom böjda innåt som klor, hoppas den blir bra! 
 
Sen spelade vi nått spel med ett skrattande ägg man skulle kasta till varandra och det gick inte speciellt bra för mig. Sen åkte hon hem och jag och mamma åkte upp till Thaikiosken och köpte mat. Sen åt vi och nu kollar vi på idol och sen blir det svenska hollywood fruar, sen ska jag leta fram kläder, tvätta håret och sova, vi ska tydligen ha skolfoto imorgon....... Fuck my Life!
 
Kram Emelie♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?