Ingen tid alls till att blogga!
DATUM: 2013-09-26 | TID: 20:41:36 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Idag har vi inte haft någon tid alls till att blogga!
Vi slutade 15:40 och sen åkte vi direkt till burgerking för Emelies mamma skulle sälja en sak och han som skulle köpa saken mötte vi där, så jag och Emelie passade på att smita in på BK och köpte en Bkool orio (typ Mc flurry) sen åkte vi till djurmagazinet efter som att vi ska praoa där.
På vägen hem stannade vi på subway och åt, och så klart åt vi en subway kaka till efterrätt hehe ;)
 
När jag kom hem så har jag pluggat fysik, duschat, målat naglarna och nu sitter jag här :)
Och har precis ätit en munk också! hahaha ;D
Har tyvärr inte bilder från idag.
 
 
-Alva




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?