Grym dag i Stockholm! :D
DATUM: 2013-09-06 | TID: 16:10:15 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Gårdagen i Stockholm var grym! Kunde inte ha blivit bättre!
Först gick vi på skansen och kollade på alla djuren och på scenen och så.
Sedan drog vi till grönan när dom öppnade klockan 15:00 och var där ända tills ca 21:15
Vi åkte nääästan alla karuseller dom ända jag inte åkte var tilt och inzane. (och barnkarusellerna då)
Jag ångrar nästan lite att jag inte åkte inzane men så säger man ju alltid men ändå.. ;)
 
Dom häftigaste var nog att eclipse och fritt fall! när jag åkte fritt fall så han jag inte så sy mycket av utsikten var mest rädd haha!
Men när jag åkte eclipse såg man typ hela Stockholm och det var så coolt! :D
Och det som var så skönt var att det knappt var nå folk alls, så det var typ två gånger vi fick vänta i typ 15 min och det var det längsta vi fick vänta! :)
Men här kommer några bilder från skansen

ååå så gott! var tyvärr den ända bilden jag hade i från grönan.. :/
Men ha en bra fredag!
Kram Alva ♥
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?