Glad :D
DATUM: 2013-09-04 | TID: 19:45:10 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Just nu är jag ganska glad fast jag är förkyld!
För i morgon åker alla nior på min skola till huvudstaden! :D
Där ska vi gå på skansen och gröna lund så det kommer att bli super kul!
Kommer dock inte att ha nått internet fram till klockan 1 på natten så det blir nog inget bloggande i morgon.
Men jag hinner slänga upp ett tidsinställt! :)
 
Och nyss kom pappa hem med en kamera! :D
Som vi ska dela så att det är våran kamera.
Det är en Canon eos 100d och den är jätte bra!
Men kan filma med den också så det är ju kanoners!
Så förhoppningsvis kommer det kanske att komma outfit bilder nån gång i veckan :)
 
Men så länge får ni nån bild :)
Me and my boyfriend hehe :3 ♥
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?