The Hunger Games Catching Fire
DATUM: 2013-11-21 | TID: 13:43:43 | KATEGORI: Emelie

Va ju på bio igår och den va grymt bra! Vill åka dit och se den igen haha, mamma tyckte ettan va bättre men jag tycker dom är ungifär lika as grymma ;) 
Nu måste man ju vänta ett helt år innan sista kommer oxå... Skit! Vill se den nu!
De va en gång på filmen då de händer en sak såhär plötsligt så man blir skit rädd och hela biosalongen hoppade högt hahaha jag med kan jag ju säga ;) 
De va så lugnt innan de kom så jag blev så jävla rädd så jG blev tårögd hahaha.
Hörde sen efter bion att nån sa att hon blivit så rädd så hon hade kastat ut hela godispåsen på golvet haha xD stackarn.
Hörs senare

-Emelie

 bild mamma tog på mig
innan bion när vi åt på Max ;) 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?