rolig fredag!
DATUM: 2013-11-22 | TID: 22:22:34 | KATEGORI: Allmänt

Hejsan!
Var en helt okej skoldag, har dock världens träningsvärk i rumpan och armarna vilket hela klassen hade så vi tog oss fram sakta men säkert haha. Vid klockan sex så köpte jag pizza och drog hem till min kompis Sofie, och vi kollade, på en musikal vi gjorde i typ fyran eller femman, haha vi var så små! sen kollade vi lite på high school musical 2 innan idol började. och när vi inte kollat på idol så har vi garvat som tusan! I morgon ska jag träna hela dagen, har anmält mig till någon träningsdag, kommer ju sitta gött med den träningsvärk jag har.. haha aja bara att bita ihop. vi hörs!


japp jätte fin bild på oss.. haha men hade inte så många fler ;p
-Alva




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?