provat balklänning
DATUM: 2013-11-19 | TID: 18:07:40 | KATEGORI: Allmänt

halloj!
ville skriva om vad jag gjort i dag. Efter skolan åkte jag nämligen och provade balklänningar, med min farmor, efter som att hon trodde att det var rea nu, dock var det inte det, men jag provade massa klänningar ända. jag provade kanske 6st olika, och fot var 2 stycken jag fastnade för. den ena var mörkblå utan axlar och så var det nån pärlgrej under brösten som ett skärp typ, och den andra var åt det turkosa hållet och var oxå utan axlar men lite mer puffig. jätte svårt att förklara och man fick inte ta kort heller så ja.. kan inte göra så mycket åt det.. Sen fikade vi på ett litet café. så ja det är vad jag gjort idag.
-Alva




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?