Onödig men ändå növändig text, eller nått hehe
DATUM: 2013-11-06 | TID: 19:25:00 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Tänkte att ni kanske ville ha ett litet dagligt inlägg (om man nu säger så haha)
Efter som att jag bara lagt ut en liten bild idag.
Dock har jag inte så mycket att skriva om för jag har bara varit i skolan och sen när jag kom hem pluggade jag.
Det kom ju ingen video förra veckan och det blir nog ingen den här vecka heller. Det beror på att jag har ju ingen egen dator, och videon ligger på en bärbar dator och då måste den vara på och "jobba" hela tiden och sen händer det att nån i min familj i bland kryssar ner den och så.. Om jag orkar ska jag lägga över den på ett USB och så ska jag ladda upp den på den stationära datorn, för den är ju ändå på hela tiden när den väl är på om ni fattar haha..
Nu kände jag att det blev ett väldigt tråkigt och lång inlägg, men skit samma haha har ni kommit ner så att ni läser detta så har ni ju ändå tagit er igenom hela texten. Haha aja nu ska jag inte skriva mer!
Hare gött! ;)
Gammal bild på grisiga jag hahaha!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?