Nån på kik
DATUM: 2013-11-18 | TID: 18:30:47 | KATEGORI: Emelie

Hej!
 
i skolan va de som vanligt och på språket gjorde jag och några till musikprovet som jag missade i fredags, de gick väll sådär. Sen på matten fick vi reda på vad vi fick på del två på matteprovet... gick skit dåligt! har omprov på del 1 och hade ett svagt E på del 2 xD haha fett dålig på matte!
Jag fick en fråga på ask när jag va i skolan och de va att jag skulle skriva till nån på kik så jag gjorde det och hans varade nyss, Först skrev han att jag va het och när jag sa att jag inte va det blev han typ sur haha, Sen pratade vi lite till och sen sa han att jag va tråkig hahah så nu skriver han nog inget mer ;)
 
Ska snart till stallet och hjälpa mamma att putta in en höbal till hästarna, Hörs! 
 
-Emelie




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?