Min Måndag
DATUM: 2013-11-12 | TID: 00:20:00 | KATEGORI: Emelie

 Idag har jag inte gjort speciellt mycket, va i skolan och där va allt som vanligt när jag kom hem va det igentligen planerat att jag skulle äta mellis och sen åka hem till Sofie och träna på gitarr läxan tillsammans men mamma va hos grannen och jag ville inte ta bussen, sen när hon väl kom hem så tyckte hon att jag skulle va hemma... så jag satt mig framför datorn och kollade på lite PLL, Är på Avsnitt 23 på sesong 3 nu! :D så snart är det sesong 4 som gäller och då kommer jag äntligen ikapp alla mina kompisar som redan sett allt som kommit ut haha. Bjuder på några otroligt vackra bilder haha.
 
 -Emelie♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på denna vackra bild idag haha
Jag är absolut inte seriös på bilden! ,
hade bara tråkigt ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?