X factor
DATUM: 2013-05-24 | TID: 13:53:58 | KATEGORI: Emelie

Halloj.

Har inte orkat skriva på några dagar och nu dom senaste dagarna har det varit lite sisådär med allt. Hände en grej men orkar inte skriva ut hela historian här för det är endå Inge som vill veta om mina problem haha. Jag har varit hemma från skolan i två dagar nu och då har jag bara suttit vid datorn typ och varit lite deprimerad och druckit saft haha. Nyss satt jag på youtube och kollade på massa gammal x factor auditions :) kul att kolla på! Jag kollade bland annat på olly murs, one direction, Oscar zia och sen sånna här best and worst ;) fick mig ett gott skratt av en man som skulle sjunga beat it och han dansade ju så vacker så haha, nu ska jag gå och äta frukost ^^) hörs typ på söndag för nu ska jag åka till min pappa igen och där är det i ingen idé att blogga ;)

Kram Emelie❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?