Ramlat av hästen
DATUM: 2013-05-02 | TID: 10:18:00 | KATEGORI: Emelie

Hej !

Igår när jag och Alva red så red vi runt uppe i en skog och mamma gick bakom, allt gick jätte bra och sen skulle vi ta ett varv själva. Allt gick bra tills vi kom till dom kanske sista 300 meterna till där min mamma väntade, då började min häst trava och det gick inte att få stopp på henne och sen började hon galoppera och jag vet inte hur man gör det så jag guppade runt och sen sparkade hon bakut och jag gjorde en framåtvolt över henne. Jag landade på sidan av ryggen och sen låg jag kvar på backen för de gjorde så ont, och jag hade ingen väst på mig. Mamma kom springandes och Alva tog fast hästen ;) sen satt jag mig upp igen och mamma gick bredvid mig hela vägen tillbaka ;) tror jag kan ha fått en liten hjärnskakning för har lite ont i huvet och så mår jag lite illa. Här kommer en super vacker bild från igår ;) kram❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?