Ny favorit låt♥
DATUM: 2013-05-06 | TID: 23:17:34 | KATEGORI: Emelie

Halloj!
 
Idag har det varit en vanlig måndag i skolan ;) efter musiken skulle jag och Alva spela in berättarröst till våran 1D grej till musiken men varenda mic cpade sönder så det blev inget :( efter det hade vi Engelska och då skulle man skriva vad man ville och sedan redovisa muntligt, och gissa vilka jag skrev om?   Jo såklar One Direction! :D♥ Alltså det är bara 2 dagar kvar nu! Helt sjukt! De va nyss 100 dagar kvar och då va vi sjukt glada men nu alltså, är skit nervös!! :D♥♥ Jag har hittat min nya favorit låt idag, den är jätte bra enligt mig och man blir typ glad av själva musiken men vi kan ju låssas att dom inte sjunger som dom gör för de är lite konstig text om man säger så, eller ja namner på låten oxå xD Ha en bra kväll!♥
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?