I morgon smäller det! ♥
DATUM: 2013-05-07 | TID: 15:54:17 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
I morgon händer de, jag ska få se dom!!!! :D ♥♥
Idag var det en vanlig dag i skolan förutom, att jag fick veta att mina kompisar hade vunnit Fridas tävling om att få träffa one direction. Så när jag fick veta det började jag grina sjukt mycket för jag var både avis och jätteglada för deras skull! :)
Men jag har ju lite tur efter som att jag kände dom så jag har skrivit ett brev till one direction som dom ska lämna till grabbarna :) ♥
 
I morgon kommer jag inte att kunna blogga på hela dagen, för jag har inget internet.. :/
Men jag tror Emelie har internet så att vi kanske slänger upp nått inlägg från Stockholm!
Men nej ni ska jag inte sitta framför datorn när det är 23 grader varmt ute hehe ;)
Kram Alva ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?