Hanna Vann!!!
DATUM: 2013-05-07 | TID: 19:34:21 | KATEGORI: Emelie

Hej idag har jag hållit koll på telefonen hela dagen för jag va med i en tävling från Frida tidningen där man kunde vinna en träff med One Direction innan eller efter konserten! det brukar aldrig ringa till min telefon men idag ringde det 3 gånger och fick typ hjärtattack varje gång! efter hemkunskapen så hade Alvas tvilling Tove skrivit att vi skulle komma till syslöjden så vi gick dit, Vi knackade på och när Tove öppnade såg vi Hanna i hennes klass gråta och prata i telefon, då hade hon vunnit! :D jag och Alva började typ grina både för att vi va glada för hennes skull och så sjukt avis! Sen efter maten så kom våran engelska lärare Maria och pratade med oss på skolgården och då skulle Alva berätta om det som hade hänt och då började hon stört grina och så började jag med och man typ bara skrattar och grinar samtidigt och man vet inte var man ska ta vägen xD åååh!! jag vill oxå träffa dom! Tänk att få en kram av Niall♥ men vi har skrivit ett varit brev som dom ska ta med sig och ge till dom så jag hoppas Niall får mitt brev! :D Imorgon smälldet det! Jag DÖR!!!!!♥♥♥♥♥ SO EXCITED!!!! WAAAASHAAJDKAS!!♥♥
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?