Förlåt ;)
DATUM: 2013-05-01 | TID: 18:36:00 | KATEGORI: Emelie

Hej!

Förlåt för att jag har varit lite seg med skrivandet men jag lovar att bli bättre! Vilka fina bilder Alva hade tagit! Eller hur?! :) vad har nu gjort under Valborg då? Jag har varit ute hos min pappa och som vi gör varje år så går hela byn en tipspromenad runt i byn :) gick inte så bra fick 9/12 rätt. Sen cyklade jag och min kompis hem till mig tillsammans med hennes och min lillasyster. Sen åt vi mat och sen åkte hon till sin andra kompis så då hade jag tråkigt hela kvällen.. Inte såg jag en enda raket heller, och jag har aldrig varit vid en brasa för jag hatar raketer.. Alltså inte själva raketen utan ljudet, jag har aldrig gillat smällar och sånt. Jag har aldrig sett en raket på nära håll ens :'( och jag skulle jätte gärna vilja se en brasa men dom skiktet ju raketer vid alla. Nu ska jag äta och sen så ska vi till stallet och då ska jag och Alva rida :) haré gött! ❤ Och föresten, idag är det 1 vecka kvar!!!!! :'D❤❤❤❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?