FÖRLÅT!
DATUM: 2013-05-14 | TID: 17:55:52 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Ville säga förlåt för att jag och Emelie inte har bloggar, men vi har ju varit på konserten (:DDDDD) och sen har vi varit lediga tills idag då vi började igen efter alla lediga daga ;)
Och när man är ledig och det är fint väder så har man ingen lust att sitta inne ;)
Idag var det i alla fall nästan en vanlig dag förutom att vi lyssnade på nån liten föreläsning, om att bli typ sivilekonom (TRÅKIGT!)
I morgon har vi orienterings dag, så vi skall alltså springa runt och svettas bland alla kottar och bär och buskar och granar och kartor.. ja ni märker ju hur taggad jag är.. ;)
Hahaa, men ni för ha det gött och så får vi hoppas på att jag inte springer vilse.. ;)
 
(btw så tänkte jag göra en ny kategori som heter: om oss, efter som att vi inte har skaffat en header med oss på och vet inte om vi ska göra det, och det man skriver: om oss på, på höger sida inte funkar, så är det inte så många som förstår att vi är två stycken som driver den här bloggen! ;) men nu kanske ni fattar det! haha, kanske gör det lite senare!)
 
och efter som att datorn har damp och jag inte får välja vilken bild jag vill så fick det bli den här ;)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?