Förlåt
DATUM: 2013-05-19 | TID: 21:29:05 | KATEGORI: Emelie

Hej! 
 
förlåt att vi inte bloggat men jag har mått dåligt typ sen konserten så jag har inte orkat. mått illa och haft ont i magen och massa... föresten så forstår folk fortfarande inte att vi är TVÅ personer som har bloggen ;) under varje inlägg står det oxå vem som har skrivit för vi har en  varsinn kategori. så kolla under varje inlägg så står det Alva, Emelie, Allmänt, foton, inspiration eller one direction :) 
 
Imorgon är det skola igen :/ inte så speciellt kul...
nu ska jag ta och hitta på nåfonting.. kanske gå till lammen borta vid kyrkan eller nått :)
 
Ha en fortsatt bra Söndag!
 
 
Här är vi som har bloggen :) Jag (Emelie) är brunetten och Alva blondinen ;) haha
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?