❤First Strawberrys this year❤
DATUM: 2013-05-05 | TID: 00:39:00 | KATEGORI: Emelie

Hallo! :)

Idag har jag ätit dom först jordgubbarna för iår ;) jätte gott!! Senare på kvällen åt jag american pancakes med sirap, florsocker och jordgubbar på hehe. Sen har jag och Alva kollat på Bridesmaids och sen drack vi energidryck och blev helt hyper! Vi typ dampade loss och skrattade åt allt och sen började det svida på bådas armbågar av någon anledning och allt va bara jätte mysko haha xD nu ska vi snart sova tror jag för nu börjar koffeinet i x rayen försvinna så nu är jag sjukt trött haha. Idag är det bara 4 dagar kvar!!! Kan inte fatta att det är sant!? Eller ja nu är ju klockan halv ett så nu är det ju 3 dagar men endå!❤❤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?