bästa dagen i mitt liv <3
DATUM: 2013-05-09 | TID: 20:57:00 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Jag har upplevt den bästa dagen i mitt liv!
Jag har fått sett mina största idoler och förebilder!
Jag har inte riktigt fatta det än, att för 24 timmar sedan stod jag där och dansade sjöng och skrek! Helt sjuk! <3
Jag är överlycklig!<3
Klockan 21:30 är det en dokumentär på 2an om dom som jag ska kolla på.
Gå det bra!
Kram Alva <3

♥ SKRIVET AV S O F I A

Vad kul att du tyckte att de var så bra! :D Vi satt på sektion 139 åt höger, rad 19. :P Heheh. Vart satt du? Och vilken himlans fin blogg du har förresten!

Svar: Hej vi är två personer som har bloggen ;) men jag svara på alvas komentar eftersom hon aldrig gör det :P Vi satt på sektion 110 Vänster rad 7 plats 156-157 :) Det va jätte bra platser! :) Tack
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-05-12 | TID: 23:21:15
BLOGG/HEMSIDA: http://bananskalet.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?