Prao
DATUM: 2013-03-18 | TID: 18:23:00 | KATEGORI: Emelie

Halloj! 
 
Idag har de varit en ganska vanlig måndag.. jumpa i skolan och vi hade sjukt joobbig styrketräning! massa armhävningar,sittups,rygglyft och plankan och sånnt. Höll seriöst på att dö ett tag haha :P sen så fick vi sluta tidigare för engelskaläraren va hemma med sitt barn och vi hade ingen vikarie ;) så 13:20 fick vi sluta! så jäkla skönt! sen åkte jag och Sofie till Stan för att kolla om hon fick prao plats på Lindex men de va fullt så då givk vi ut på praojakt. så gick vi förbi ett café som heter Esplanad och då gick vi in dit och frågade och vi fick prao plats där båda två! :D så nu är de fixat och man slipper tänka mer på de, nu är de bara papper som ska fyllas i och lämnas in. sen åkte vi till kupolen och jag köpte 3 nagellack och sen fikade vi på waynes coffee och sen åkte vi hem. Efter det har jag kollat på tv och plingat på min gitarr och nu sitter jag här och bloggar :) Hörs senare! Kram♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?