konfirmations träff tyyp :)
DATUM: 2013-03-06 | TID: 19:51:53 | KATEGORI: Alva

Hejsan Hejsan!
Skolan var inte så intresant så den skiter jag i (att skriva om haha jag är ingen skolkare om ni trodde det) ;)
efter skolam var jag duktig och städade mitt rum så nu är det lite myigare och jag kan va med mina kompisar där nu haha ;)
Men vid fem drog jag till kyrkan för att gå på mässan (nattvarden/gudstjänst) efter som att jag ska konfrimera mig :)
Och vi fick bröd och vin eller ja pappers lapp med alkohol fritt vin och nej det var inte gott..
 
Är det nån av er som ska konfrimera er eller har konfrimerat er? let me know! ;)
haha nu ska jag äta apelsin och kolla på tv ;)
shaaooo
 
haha ignorera duck face minen.. ;)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?