Halloo Emelie?
DATUM: 2013-03-04 | TID: 17:38:00 | KATEGORI: Alva

Haha just nu är det bara jag som bloggar, vet inte riktigt vart Emelie taget vägen eller jo just nu är hon i stockholm men hon har ju inte varit där dom senaste dagarna! ;) ajaa..
 
Hej! :D
haha skolan har varit väldigt långsam idag, jag har varit allmänt trött och så..
Efter skolan ficka jag i alla fall åka hem till min farmor och farfar och fika efter som att min farfar fyller år idag! :)
Snart ska jag äta sen ska jag röja lite på mitt rum..
 
Och förlåt jag vet att våt blogg är tråkig just nu med ett tråkigt inlägg pär dag där det står vad vi har gjort..
Men jag ska sitta sen i kväll om jag orkar och göra några kollage och leta på lite inspiration som vi kan lägga ut sen! :)
 
Hahaha ja den här kan jag bjuda på nu när jag varit så tråkig ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?