Förlåt förlåt
DATUM: 2013-03-11 | TID: 21:57:28 | KATEGORI: Allmänt

Hej igen! de va ju ett tag sen jag skrev sist! men jag har varit hos min pappa och sen har vi inte haft något internet på flera dagar och de blir så fult om man bloggar frpn mobilen. Men nu är jag tillbaka iallafall. Idag har vi haft friluftsdag och jag och Alva har åkt slalom.. jag har även satt världsrekord i oboykastning ;) vi skulle gå upp en våning för att dricka upp våran oboy som vi köpt men de va bara de att de va lite halt och jag satt mig på arslet haha ;) och jag hällde ut hela min oboy på golvet, med grädde och allt...så de va dom 20 kronorna de. Aja vi fick oss ett gott skratt iallafall men jag fick ont i baken ;) va så trött när jag kom hem så jag råkade somna i soffan :P och nu ska jag fixa lite saker på datorn och sen ska jag sova.  
Ha de bra!♥
 
 
 
Tumblr_lsdbeiovam1qab9j2o1_500_large




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?