Förlåt, förlåt, förlåt..
DATUM: 2013-06-22 | TID: 12:29:29 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Ja jag lever faktigst.. ;)
Men jag har inte haft nån bloggpepp alls sedan den 14 maj ehehe.. bad me.
och jag har fortfarande ingen inspiration..
Nu har vi sommarlov och allt och då orkar jag inte sitta inne vid datorn..
men nu har jag fått en egen dator så det kan hända att jag bloggar lite mera, men dock kanske det bara kommer ett inlägg på kvällen om det är fint väder.. så jag kanske gör nått tidsinställt eller nått..
 
Igår var det midsommar och i åt mat med farmor och farfar och sedan åkte vi till torsång och fikade och tittade på båtar.
På kvällen fick vi främmande och då grillade vi och spelade kubb och lite mer :)
Det var väll typ jag hade att säga och att jag hoppas att jag får tillbaka min inspiration ;)
Ni får ha en fortsatt bra midsommar så hörs vi!
 
(jag har inga bilder på datorn och jag årkar inte googla efter en bild så ni får vara utan.. ;)
 
-Alva




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?