Varmt idag!
DATUM: 2013-07-26 | TID: 21:28:23 | KATEGORI: Alva

Hallo!
i morse vaknade jag vid halv 11 och vid 11 ville familjen åka och bada för det var redan 23 grader varmt då och det kunde bli lite åskskurar på eftermiddagen, men jag orkade inte åka dit då.
Men vid halv 1 bestämde jag mig för att trotsa 25 graders värme och springa 3 km till långsjön. Det var jobbigt men det var riktigt skönt efter när man fick slänga sig i sjön!
Sen har jag inte gjort nått speciellt förutom att jag åkte med pappi till stan och var in på brädgården (nej vi köpte inga plankor det är en skate affär i Borlänge haha) som öppnade sin nya affär idag efter att ha flyttat sin affär då hela byggnaden höll på att rasa i hop.
Sen var vi på rusta och då köpte jag ett rör smarties, yammi! :p
Nu skrev jag mycket onödigt som ni inte behövde veta men ja nu skrev jag det är det var ju ett blogginlägg så haha vi hörs!
kram Alva
 
 
 

♥ SKRIVET AV dite

åh vad gott med smarties!

tänkte tipsa om min tävling som jag har på bloggen just nu, där du kan vinna en valfri klocka, bla från märket Daniel Wellington, delta gärna :D
http://affys.se/2013/july/vinnare-ny-tavling.html#comment

kram! (ber om ursäkt om jag redan tipsat om tävlingen)

DATUM: 2013-07-27 | TID: 00:06:47
BLOGG/HEMSIDA: http://affys.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?