5 appar jag använder ofta
DATUM: 2013-07-18 | TID: 18:49:59 | KATEGORI: Alva

Hejsan tänkte att ni skulle få veta vilka appar jag använder dagligen (som ni formodligen oxå använder ;))
utan inbördes ordning ;)
 
 Instagram, en väldigt bra app där du kan lägga ut bilder på vad du gör och kolla vad andra gör med hjälp av deras bilder och nu han du även göra en liten snabb film.
 
Ett socialt nätverk som det händer mycket på men tyvär börjar bli spammat med massa skitbilder som t.ex gilla om du älskar det här och ignorera om du vill hamna i helvetet, vilket är mycket irriterande enligt mig.
snapchat en rolig app där du kan skicka många fula/fina bilder /videos på dig till dina kompisar i max 10 sec och sedan är bilden borta.
 
Vine, en rolig app där du kan lägga ut/kolla på dina vänners videos som är 10 sec långa, och jag lovar att det finns väldigt många viners där ute! haha ;)
 
we heart it, en jätte bra app för dig som söker inspiration eller för dig som bara vill kolla runt på grymt fina bilder. (det är mina bilder kommer i från om jag lägger ut inspiration bilder ;))
 
Så nu vet ni vilka appar jag använder dagligen, så nu skulle jag vilja veta era topp 5/3 appar så antingen komenterar ni det här nere eller om ni redan har ett sånt inlägg tycker jag att ni ska länka det!
Kram Alva <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?