Tack Alva ;)
DATUM: 2013-01-05 | TID: 01:10:00 | KATEGORI: Emelie

Idag är det som sagt min födelsedag och jag tackar så mycket för gratulationen Alva ;) när vi vaknat va det tänkt att jag och mamma skulle se på bio. vi skulle se Berättelsen om Pi i 3D men vi kom dit 20 i 3 och den skulle börja halv så vi bokade en senare bio ist men då va det inte 3D som va väldigt synd! men sen åkte vi och fixade med våran gammla bil och sen åkte vi till CocoThai och åt mat. och sen kollade vi på bio :) den va lite lång tråkig i början men sen tyckte jag den va riktigt bra! den va lite rörande en gån eftersom jag älskar tigrar och de händer en sak men de är enda gången jag skulle kunna gråta till en film och då är de om det är med nått djur .så se den om ni inte gjort de! ;) och nu sitter jag i soffan och latar mig. Imorgon kommer mormor och ska fika och sen får vi se vad som händer :)
 
God natt!♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?