Nu ska jag bli BIFF!!
DATUM: 2013-01-10 | TID: 22:24:55 | KATEGORI: Emelie

Halloj! gud va skönt att de är sista dan i skolan imorgon (för den här veckan då) idag har de varit som vanligt i skolan förutom att jag kastade vatten i hela Alvas ansikte ;) hehe är lite busig av mig när jag känner för de :P Tror hon blev ganska sur haha, för jag gjorde de helt plötsligt bara utan att hon förkänade de igentligen men jag bara kännde för att göra de ;) och sen skulle hon ge igen men jag är ju snabbare än självaste blixten så det sura mullret kom lång efter om ni fattar vad jag menar ;D eh eh?  sen har jag och mamma fixat gymkort! så imorgon ska vi träna och vi ska få en PT!!  (pt= personlig tränare) tänk om de är en ung super snygg kille!? då dör jag!
Hoppas de är en tjej
 
Nu ska jag kolla på film ;)
 
Kram♥
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?