Lördag
DATUM: 2013-01-27 | TID: 02:12:36 | KATEGORI: Emelie

Hej!
 
Har ni haft en bra lördag? Jag har bara slappat i soffan och sen imorgon kanske jag Alva och mamma ska rida ;) den här veckan har inte vart den bästa och jag hoppas att nästa blir bättre! Först och främs har jag varit magsjuk.. sen i förrgår tappade jag min mobil utomhus och när vi hittade den va den överkörd av en bil :( så då va ju hel krossad.... så då fick jag lov att ta min gammla mobil. den fungerade som den skulle och jag pratade med pappa i telefon och sen bara la den av och nu går den inte att starta... så nu har jag ingen telefon alls och måste köpa en ny för mina egna pengar för pappa vägrade betala en spänn och då kommer jag aldrig ha råd att köpa en kamera :'( så den drömmen är ju puts veck nu jag som bara behövde 300 till så hade jag köpt den. Skit säger jag bara..
 
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka, och ja, min kan väll inte bli så mycke sämre
 
God Natt
 
 

♥ SKRIVET AV Julia

Men vad jobbigt :(
Känner igen mig lite, tappade min mobil i vattnet och den dog. Var tvungen att använda en dålig nokia som inte funkar riktigt som den ska... Jaja, man klarar sig :)

Svar: Ja visst är de drygt att använda dom gammla som inte vill fungera som dom ska ? ;)Ja bara man kan smsa och ringa så går de ju :)
Ha en Bra dag! Kram Emelie
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-01-27 | TID: 21:49:03
BLOGG/HEMSIDA: http://Ayles.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?