Lite smått kaos!
DATUM: 2013-01-24 | TID: 16:42:52 | KATEGORI: Alva

Tja!
Är tillbaka nu haha lååång bloggpaus jag hade va? ;)
Men jag kände för att blogga helt enkelt!
Men just nu är det liite kaos men det ska nog vara fixat tills i kväll, så då har vi en desig och en header så bloggen ser lite trevligare ut, eller asså ja design har vi ju alltid men asså ja, en jag gillar men jag har inte frågat Emelie en men jag hoppas att hon gillar den annars får vi ha den endå ett tag i alla fall! ;)
Haha!
Men jag hoppas att ni har haft en bra vecka vilket jag har haft bara att jag har blivit lite smått förkyld nu och Emelies vecka har ju inte varit så där på topp.. :/
Men nu är hon frisk och ska till skolan i morgon!
 
Ha en fortsatt skön vecka! :)
 
~Alva~
Tjo hej! ååhh VÄRMEEE!!!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?