Hahaha!! vilken dag!
DATUM: 2013-01-11 | TID: 16:46:08 | KATEGORI: Alva

Hey Yo!
Fredag idag och det var liite kaos! haha
Jag började "bråka" med Gustav och Rasmus i min klass asså Gustav muckar alltid mot mig typ haha!
Sen kallade jag dom för bandy fjollor och då blev dom sura på mig och typ rufsade mitt hår så att det såg ut som att jag hade ett fågel bo på mitt huvud helt seriöst!
Så på Engelskan så skulle jag göra något framme vid katerden och då hade jag ner whiteboard suddet i backen så att själva sudd saken åkte av och när jag skulle laga den blev jag svart på alla mina fingrar och då smetade jag det i Gustavs ansikte haha sen smetade jag det i Rasmus ansikte sen kom Anton och smeta i mitt ansikte och då blev jag så arg att jag jagade honom ett varv runt skolan! (som ni säkert fattar så hade vi vikarie och han sa bara kärlek börjar med bråk.. hon är kär i dig..)
Aa sen fortsatte det så där..
 
I alla fall så är det fredag idag, skönt!! :D
Jaa! ;)
 
 

♥ SKRIVET AV Julia

Gustav muckar inte, han mockar... ;) HAHAHAHAHA nejdååå!

Svar: Haha ju juste!! xD hahahahah
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-01-11 | TID: 18:23:34
BLOGG/HEMSIDA: http://juliasofies.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?