Directioners VS Belibers!
DATUM: 2013-01-08 | TID: 22:24:00 | KATEGORI: Emelie

Idag har vi varit i skolan igen... sådär jätte trevligt ;) noot. de va väll lite flummit och så men :)igår klocna 21 kom ju kiss you videon ut och nu har alla directioners (inklusive jag) haft tävling emot alla belibers. någon av justins låtar fick 10 miljoner visningar på en dag alltså 24 timmar. och nu när kiss you kom ut kulle vi slå det ;) så från ungifär klockan 8 satt alla världens directioners vid datorn med typ 7 sidor framme och kollade op videon och uppdaterade sidan minst 20 gånger i minuten. och det gjorde jag oxå :D jag tror att vi fick nästan 12 miljoner visningar men resultatet kommer imorgon för VEVO måste göra nå grejor när de är så mycke.vissa säger att deras mätare va på 11 miljoner men min och dom flestas stannade på 6272033 och de va ju för att VEVO inte hänger med riktigt. Jag tror jag har skickat minst 50 komentarer på kiss you videon och jag har snackat med massa directioners från hela världen, när dom sa att vi lyckats typ började alla fangirla.... hehe och de gjorde jag med xD tur att ingen såg eller hörde! men den riktiga fangirl attacken kommer komma imorgon klockan 9 för då kommer det riktiga beskedet! så Alla directioners väntar med spänning!!♥♥

Förlåt för dålig bild kavlitet!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?