Sju äckliga glas vatten!
DATUM: 2013-02-05 | TID: 21:40:00 | KATEGORI: Emelie

Hej!
 
Om ni läst Alvas inlägg så vet ni ju vad som hänt idag ;) hemkunskapen va sjukt stressig! Brände såsen och fick börja om när alla andra redan satt in sina gratänger i ugnen, fixade sallad medans alla åt och hade ett stort kaos i mitt kök! och eftersom jag är så jäkla värme känslig så höll jag på att svettas ihjäl oxå eftersom jag hade 2 plattor på och ugnen var skoll het! så sen när vi skulle äta drack jag sju vidriga glas med vatten! och jag får as ont i magen av vatten (vet inte varför) så sen gick jag runt: Jag mår dåligt!!, aaa! min mage! jag måste spy! jag mår sjukt dåligt! xD haha. och en kille i våran klass kallade mig för kamel :P Aja nu på kvällen har jag varit till hästarna och så har jag käkat pizza. Ska nog prova sminka mig snart blev sjukt sugen på de! Ska lägga upp lite outfits jag gjort på H&Ms hemsida ;) ni kanske inte tycker de är så snyggt men de tycker jag ;)
 
Kram!♥
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?