Ruuuuuuuuuuuubriiiiik
DATUM: 2013-02-05 | TID: 16:28:12 | KATEGORI: Alva

Tjabba!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så jag kan väll skriva om min jätteee roliga skol dag..
På matten så fick vi göra nån teknik8 det var typ nån tävling nå frågor om teknik, det gick väll bra, nej ska jag vara ärlig som man ÄR så kunde jag inte en ända fråga... haha..
Sen hade vi hemkunskap men idag fick inte hälften av gruppen laga mat vi fick jobba men Emelie lagade mat åt mig :) det blev jätte gott!
 
Och nu orkar jag inte skriva vad som hände resten av dagen för jag minns knappt själv!
haha

Oj jäklar vad det har snöat idag! haha (ja jag kollade ut..)
haha ha det gött! ;)
 
liiite random bild från i sommras, diggar min stil sjukt mycket! (Y) men minen uttrycker mina känslor typ ;P
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?