Prov imorgon
DATUM: 2013-02-21 | TID: 21:31:00 | KATEGORI: Emelie

Hej igen! De blev ingen träning för mig idag. Nu har äntligen Alva kommit tillbaka i bloggandet ;) så bra! Ni kanske blir uttråkade av att bara läsa mina inlägg. Har precis ätit och min moster Sandra och hennes kille Pär är här så jag ska väll gå ut dit snart. Ska gå in på datorn och fixa det här inlägget sen, tror även jag ska göra en one direction inserations bild alltså med kläder men vi får se. Måste hinna duscha och sen plugga oxå för imorgon har vi två prov :S och sen så är det fredagsfika, det är en sak våran skola har typ en gång varje termin då man får uppträda och sen får alla en varsin munk och en gratis typ.ska gå ut till dom nu för Sandra ropar. Hej då så länge❤

 

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?