Plugga..
DATUM: 2013-02-18 | TID: 22:54:00 | KATEGORI: Emelie

Hej förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte orkat och så har jag varit hos min pappa i helgen.Är fortfarande inte helt frisk :( så tråkigt att alltid vara sjuk! Vill vara som alla andra och va i skolan hela veckorna och få bra betyg och få bra jobb sen. Jag kommer väll bli rörmokare... Idag skulle vi igentligen åka skridskor i Falun med skolan men jag missade bussen så jag fick va hemma Ist så jag har inte gjort så mycket idag,ritat lite och så har jag fått en ny byrå och ett underbart duntäcke! Ligger på täcker nu och pluggar hemkunskap och man bara sjunker ner ^o^ i och för sig så är inte byrån ny kom jag på , köpte den begagnad men för mig är den ju ny ;) hehe jag och Alva har haft lite konstiga sms diskussioner idag haha! Här kommer en bild på ett av de Random Alva skrev till mig :D

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?