Krya på dig!<3
DATUM: 2013-02-10 | TID: 01:47:00 | KATEGORI: Emelie

Alva blev tyvär sjuk så hon kom inte idag så jag hade en lång tråkig kväll :( de va synd att hon blev sjuk! Men du får krya på dig Alva!❤ Idag på dagen har jag mamma och hennes kompis Helena varit på kupolen och jag har shoppat lite kläder ;) härligt att få lite nytt! Lägger upp bilder på kläderna senare eller imorgon på dagen för de är ju mitt i natten nu ;)

Ha en bra helg! Puss och Kram❤

Tänkte jag skulle bjuda på en bild på mig själv fast jag ser ut som ett troll :P


♥ SKRIVET AV Emelie -Tävling på bloggen-

Kolla gärna in på min blogg, har två tävlingar!
En där två vinnare får lip tattoos, mönster galaxy och leopard!
Den andra kan du vinna ditt egendesignade iphoneskal från Caseapp!

Svar: Hej! Va roligt med tävlingar! jag går in och kollar :)
Kram Emelie
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-02-10 | TID: 14:29:34
BLOGG/HEMSIDA: http://mlieaxelsson.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?