Kaninutställning i Örebro igår
DATUM: 2013-12-08 | TID: 21:00:51 | KATEGORI: Emelie

Hej!
 
La ut ett inlägg igår men det fungerade tydligen inte eftersom det inte finns nått på bloggen :/ Jag var iallafall på kaninuställning med mina hermeliner Apollo fick 94 p,"Eta" fick 92,5 p och Cashew fick 93 p. Jag fick en Junior bokal och en rosett för Apollos 94 p. Efter utställningen åkte vi till den stora gallerinan som var där och gick runt i nån timme. Köpte ett bar vinterskor och en skjorta utan armar, Sen köpte jag och mamma Lady Gagas parfym Fame för den var på special pris :) köpte även två saker på panduro men orka prata om en penna lixom haha.
 
Här kommer bilder! 
 
-Emelie
 
 
 
priser till vnster från igår och dom till höger förra söndagen 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?