JULLOV!
DATUM: 2013-12-19 | TID: 15:37:27 | KATEGORI: Emelie

Äntligen Jullov! 

Så himla skönt! Så nu ska vi bara slappa och äta köttbullar i 3 veckor haha. Vi började klockan 8 imorse och kollade då på film med klassen, dock hade jag sett filmen förut och det blev väldigt långtråkigt. Sen va det lunch men vi åt bara en macka och tog mjölk sen va det julshowen i aulan, två i min klass va med och dom va jätte duktiga! Mitt i showen delade rektorn ut diplom men jag fick inget men tur är det för jag skulle inte vilja gå upp på scen haha. 
Sen fick vi våra betyg och så slutade vi klockan 12. Jag Alva och Sofie skulle ta bussen till stan för att kolla på VS och äta mat men bussen va full så dom sa att vi fick ta nästa så vi gick en bit och väntade vid en annan busshållsplats, så åkte vi till stan och Alva köpte en VS body splash till mig i Julklapp <3 
Så snäll hon är :3 
Sen åt vi på Coco thai och sen åkte vi hem. Bild på VS kommer senare.
Här är bild från idag 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?