♥God Jul♥
DATUM: 2013-12-24 | TID: 21:39:56 | KATEGORI: Emelie

Har tyvär ingen bild men jag vill bara önska alla en riktigt god jul! Hoppas ni fått alla ni önskat er haha, har varit hos mormor hela dagen och kom hem för ett tag sen, fick världens sämsta julklappar av mormor hahaha fick 500 förut men räknar inte med det nu, jag fick en dusch tvål med disneyprinsessorna på och en gosedjurs katt.. höll på att börja gapskratta men så elak kan jag ju inte va mot min lilla söta mormor♥ Hon måste ju tro att jag är typ 7 år ;) Ska öppna paketen från mamma strax så skriver senare vad jag fick eller imorgon om jag inte hinner. Ha det bra!
 
-Emelie
 
 
ps. Alva är hos sin mormor i Åre det är därför hon inte bloggat 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?