♥BÄSTA JULEN EVER!♥
DATUM: 2013-12-27 | TID: 02:53:07 | KATEGORI: Emelie

Jag har ju velat ha en Canon EOS 600 D i evigheter och planerade att köpa den sen efter jag fyllt år i Januari men det blev inte så, igår (25e) när jag firade jul hemma hos pappa så skulle vi öppna paket som vanligt. Stella delade ut paketen sen satte jag igång med att öppna. Dom första 2 paketen jag öppnade va ett minneskort till en kamera och en kamera väska. Då sa Catherine att dom köpte det eftersom jag skulle köpa en kamera senare och att det skulle va bra att ha vilket jag oxå tyckte, sen fortsatte jag. När jag kom till kuverten från Farmor, Kenneth (farbror) och Maria (faster) så förstog jag ju att jag skulle få pengar som alltid, Jag får alltid 500 av både Kenneth och Farmor varje jul och varje födelsedag och Maria för jag kanske 200 av men inte iår... Jag öppnade farmors kuvert och såg en lapp där det stog 500 och jag la ner det igen, samma med kenneths, när jag kom till Marias kuvert blev jag lite fundersam, där låg det nämligen 3 kvitton som var från Stella och Dantes julklappar men jag la ner dom igen och efter det var jag klar.. trodde jag iaf. Pappa försvann och kom tillbaka med ett fyrkantigt, ett avlångt och ett litet paket och sa God Jul Emelie och gav det till mig. Jag fattade ingenting och läste på lappen där det stog: God Jul och Grattis På födelsedagen i förskott önskar Pappa, Catherine, Mamma, Farmor, Kenneth, Maria, Sandra och Pär. Jag öppnade det lilla paketet och då såg jag en fjärrutlösare till en kamera. Då förstog jag vad det var. Jag hade sett ett "paket" på siba där man fick just den kameran jag ville ha + ett stativ och en fjärrutlösare. Jag skyndade mig att öppna det fyrkantiga paketet och det var sant. Jag hade fått min kamera jag tjatat så mycket om! Jag rev upp stativet och var överlycklig, 500 lapparna jag fick av Farmor och Kennet var fejkade men det hade inte jag märkt hehe, dom hade pappa skrivit ut från datorn för att jag skulle märka det och förstå att det var något annorlunda men nej nej varför ska jag lägga märke till sånnt ? ;)  när jag skulle ge all en kram för att säga tack kunde jag inte hålla inne min glädje och brast ut i tårar. Jag vet jag är fjantig men jag blev så otoligt glad! När jag började gråta började även Catherine, Farmor och Stella gråta haha. Satt och skakade när jag öppnade kameralådan och jag hade äntligen slutat gråta men precis då ringde mamma och frågade om jag öppnat paketen än, de va kört.. jag började böla igen.. hahaha då kom pappa och gav mig en kram. Mamma började oxå gråta i telefonen så det blev ett fint gråtkalas ;) Tänkte lägga upp några bilder jag tagit hittills :) Älskar min kamera!!♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är han världens sötaste eller vad!? :'3♥
♥Min ÄlskadeTjockis♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?