Polly! ♥
DATUM: 2013-08-26 | TID: 15:44:08 | KATEGORI: Alva

Hejsan!
Hann inte uppdatera nå mer i går, så jag skriver lite kort om gårdagen.
jag var alltså och badade på ett ställe som heter lugnet. Där finns det 3 pooler och 3 vattenrutschbanor.
Det var 25 grader i vattnet och det var jätte skönt!
Badade nästan hela tiden så idag har jag träningsvärk i armarna! hahaha!
Idag hade vi en vanlig skoldag så den orkar jag inte skriva om ;)
Har tyvärr ingen bild där i från, men där emot kan ni få se något som låg i brevlådan när jag kom hem! :)
 
fick den av polly från facebook hehe ;) ,men dom är sååå goda! ♥
 

♥ SKRIVET AV Adriana Aroose

så gott *.*

Svar: Kan man säga!
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-08-27 | TID: 13:37:21
BLOGG/HEMSIDA: http://aaroose.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?