I'am back bitches! :p
DATUM: 2013-08-08 | TID: 13:25:34 | KATEGORI: Alva

Hellu!
Hemma från semestern!
har haft det jätte skönt, borta bra men hemma bäst, så det är riktigt skönt att vara hemma igen.
Jag har varit i Lysekil som ligget utanför Göteborg och så har jag varit hos min mormor och morfar i Duved, som ligger vid Åre om det låter mer bekant ;)
Jag var i Lysekil med min familj och mina kusiner och jag var i Duved med min familj och så bor två av mina beestisar där, så jag har haft sjukt kul dom här dagarna! :D
 
ville bara säga att nu är jag tillbaka, men Emelie däremot har inget internet och sen åker hon utomlands så det blir nog bara jag som kommer att blogga dom närmaste två veckorna, men det funkar det med! ;)
Kram Alva ♥
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?