God morgon.
DATUM: 2013-08-15 | TID: 10:00:32 | KATEGORI: Alva

God morgon alla läsisar :)
Försöker vända tillbaka på dygnet så jag ställde klockan på 09:00 i morse,
och jag var vääldigt trött när klockan ringde.. Så det är väll bara att fortsätta att ställa klockan..
 
Det är fint väder ute idag så jag ska nog gå ut och hitta på nått, cykla en sväng kanske då jag är lite förkyld och inte riktigt orkar springa, men jag måste ut och röra på mig så det är nog nånting jag ska göra!
 
Vad ska ni hitta på idag?
Kram Alva ♥
 
Random sommar bild! ♥

♥ SKRIVET AV aliengirl- life with autism and art

Jag tror på eftermiddagen så ska jag ta & fortsätta animera! :)
Men just nu så ritar jag till ett blogginlägg.

Svar: Coolt att du håller på med animering :)
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-08-15 | TID: 11:34:28
BLOGG/HEMSIDA: http://xcyberalienx.blogg.se
♥ SKRIVET AV Ronja

fin blogg du har! :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
alvaemelie.blogg.se

DATUM: 2013-08-16 | TID: 22:51:34
BLOGG/HEMSIDA: http://www.ronjajulias.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?